Vrije Basisschool Wezel

Binnen onze scholengemeenschap KOM hebben we in 2007-2008 een werkgroep zorg opgericht. Deze bestaat uit een overkoepelende zorg+coördinator, een zorgleerkracht en enkele directies van onze scholen.

Oorspronkelijk is de werkgroep opgestart om de kleuterparticipatie op onze scholen te verhogen. Al snel werd het werkveld uitgebreid naar zorg in het algemeen voor zowel de kleuter- als de lagere school.

Binnen de werkgroep werken we doelbewust en systematisch initiatieven uit om het zorgbeleid van onze scholen te optimaliseren. Samen met de zorg- en klasleerkrachten uit onze scholen gaan we aan de slag om projecten uit te werken.
Hierbij kunnen we de expertise van de verschillende mensen onderling benutten.
Via de scholengemeenschap KOMBO en Katholiek Onderwijs Mol vzw wordt er overkoepelend gewerkt rond ZORG+.
Op de website van Katholiek Onderwijs Mol vzw kan je doorklikken naar 'Zorg+'.

| v4.1 | prd(9027) | over / contact | aanmelden