Vrije Basisschool Wezel

Oudercomité: superhelden in gewone kleren

ONZE MISSIE (mocht je het aandurven/aanspreken om mee in ons avontuur te stappen)

Wij, het oudercomité, zijn hier om de school een handje te helpen. We slaan ook een bruggetje tussen jou, andere ouders, en de school. Ons doel? Jouw kroost mee de beste start in het leven geven.

We zijn als een gezellige bende constructieve bemoeizuchtigen die niet alleen de school steunt met centen en spullen maar ook meewerkt aan een gemeenschap die net zo knus is als je favoriete trui.

WIE ZIJN DEZE OUDERVERENIGING AVENGERS?

• Voorzitter: Willy Poelmans ( Captain oudercomité)
  • Kassier: Mandy Matthijs ( De bewaker van de schat)
  • Secretaris: Peter Plessers ( De meester van de pen)
  • EN ONZE FANTASTISCHE TEAMLEDEN: Gert-Jan Van Hoppe, Anske Paeshuyse, Elke Berghmans, Sarah Caers, Ineke de Punder, Kelly Bogaerts, Nico de Koninck, Bjorn de Pril en Stien Thijs.
    Elk brengt hun superkracht om ons team te versterken.

ONS SPEELVELD

Maandelijks komen we samen, van 20.00 tot 22.00 uur in de mysterieuze personeelskamer van de Keiheuvelstraat. Iedereen die denkt dat hij/zij een cape kan dragen (figuurlijk gesproken) of haar of zijn superkracht mee wil inzetten, is welkom.

Volgende bijeenkomst: Maandag 13 mei 2024 -> om 20u00 in de Keiheuvelstraat
    Mis het niet, of je mist wat!

ONZE EPISCHE ACTIVITEITEN

Jaarlijks terugkerende heldendaden omvatten:
  • Onze legendarische restaurantdag/ontbijtdag
  • De kienavond waar helderziendheid een pre is
  • De jaarlijkse quiz, waar superbreinen de ultieme krachtmeting aangaan!
  • Het grootouderfeest (want superhelden hebben ook helden)
  • Kalenderverkoop, zodat je weet wanneer je ons nodig hebt
  • Schoolfeest, waar we het podium wel zouden willen claimen, maar hey, het is eigenlijk voor de kids!
  • Tombola, want wie houdt er niet van verrassingen?
  • Wijn- en chocoladeverkoop, omdat... nou ja, wijn en chocolade.

• EN DAN NOG DIT...

Als kers op de taart, steken we ook de handen uit de mouwen voor allerlei projecten en festiviteiten georganiseerd door de school. Maar hier komt de twist: om de taken wat te verdelen werken we in teams! Deze mini-teams van ouders pakken specifieke thema's of projecten aan en brengen hun ideeën mee naar de tafel tijdens de vergadering. Het is een geweldige manier om initiatief en samenwerking te stimuleren - plus, het is gewoon super plezant. En ieders engagement is even waardevol, hoe groot of hoe klein ook.

Dus, voel je je geroepen om deel uit te maken van ons super team? Doe dan gezellig met ons mee en laten we samen de tijd van onze kids op de schoolbanken legendarisch maken!

Laat van je horen via contact@oudercomitewezel.be of spreek ons aan:
  • je kan ons door de week aan de schoolpoort vinden
  • tijdens activiteiten herken je ons aan het blauwe T-shirt met “oudercomité”

| v4.1 | prd(9027) | over / contact | aanmelden