Vrije Basisschool Wezel

Kienavond

We nodigen jullie graag uit op onze kienavond op vrijdag 17 november om 19.00 uur in onze turnzaal. De deuren gaan open vanaf 18 uur.

Wij voorzien prachtige prijzen. De hoofdprijs is 400 euro cash. Ook zijn er troostprijzen en prijzen voor ‘links’ en ‘rechts’. Dat lijkt ons zeker de moeite om aanwezig te zijn en de school te steunen!

Onze leerlingen kunnen ook actief deelnemen. Tijdens de pauze organiseren we een gratis kinderkien voor alle aanwezige kinderen (t.e.m. 6de leerjaar) waarbij we 10 mooie prijzen voorzien in totaal voor een waarde van 350 euro.

Indien je kaarten in voorverkoop (€2,50 voor een kleine kaart, €10,00 voor een reeks van 6) wenst aan te schaffen, kan je tijdens de schooluren langskomen op ons secretariaat.

De avond zelf kan je ook nog kaarten kopen: € 3,00 voor een kleine kaart en € 12,00 voor een reeks van 6.

| v4.1 | prd(9027) | over / contact | aanmelden