Vrije Basisschool Wezel

Buitenschoolse kinderopvang

’s Morgens vanaf 07.00 uur en ’s avonds tot 18.30 uur is er opvang voorzien, georganiseerd door de gemeente Mol.
De prijs wordt bepaald door de gemeente.

Reserveren is noodzakelijk via de website van de gemeente Mol.

De buitenschoolse kinderopvang gaat door in kinderclub Timon achter de kerk van Wezel. Op woensdagnamiddag is dat in kinderclub Loewie in Mol-Rauw.
  • De kinderen worden met een autobus gebracht en gehaald.
  • Ook ouders van kleuters van de Sportlaan kunnen beroep doen op dezelfde opvang.

• Naast de gewone opvang in kinderclub Timon werd ook het kort schooltoezicht opgestart om de piekmomenten met bijhorende capaciteitstekorten op te vangen.
    Dit houdt in dat ouders die zeer kort opvang nodig hebben, hun kinderen op gerichte momenten kunnen inschrijven voor het kort schooltoezicht, dat doorgaat in turnzaal van de lagere school.
    Ook hier kunnen kleuters van de Sportlaan terecht en is het nodige busvervoer voorzien.

Meer info:
  • Kinderopvang Timon (achter kerk Wezel) Lostraat 2, 2400 Mol 014 81 76 94